torek, 23. maj 2017

Vedeževanje: ljubezen in partnerski odnosi, pomoč ljubezenskega uroka

Vedeževanje ljubezni in partnerskih odnosov je eno najpogosteje iskanih odgovorov. Ljubezen je ena temeljnih sil/energij, ki nas vodijo skozi življenje. Če se najdemo na razpotju, smo osamljeni ali pa negotovi v ljubezni, se lahko po odgovore obrnemo na vedeževalko, ki bo pogledala v prihodnost. Vedeževanje za ljubezen bo razkrilo našo usodo in se nam pomagalo podati na pravo pot.

Vedeževanje za ljubezen z remi kartami

ljubezenski urok

Najbolj razširjene karte za vedeževnanje so tarot karte, le malo ljudi pa zna brati remi karte. Te nam lahko poleg osnovnega vedeževanja zelo natančno napovejo čas in ugotovijo vpliv negativne energije na specifično osebo. Za vedeževanje o ljubezni je v remi kartah zelo pomemben znak srca. Ta naznanja, veselje, radost, ljubezen, prijateljstvo in srečo. Na drugi strani pa so piki znak težav, trpljenja, zaključka nekega obdobja … A ni tako enostavno. Vedeževanje za ljubezen se skriva v razporeditvi na določenih mestih in kombinaciji kart. Zato je ključnega pomena strokovna razlaga, torej izkušeni vedeževalec, ki vedeževanje ljubezni obvlada prav iz takšnih kart.

Vedeževanje (ljubezen in intimni odnos) lahko nadgradimo še  z ljubezenskim urokom. Ljubezenski urok bo povezal dve osebi, odpravil blokade in izboljšalj vajino komunikacijo.

Odgovori na temeljna ljubezenska vprašanja


Sem svetovalka in vedeževalka Dragica, na voljo prek telefonskih pogovorov ali sms sporočil. Pri meni dobite vedeževanje poceni, zanesljivo in anonimno. Sem energijska terapevtka, mojstrica reikija, življenjska svetovalka in jasnovidka. Skupaj bomo ne le pogledali v prihodnost, ampak našli rešitve, kako se izogniti težavam, omejitvam in nesrečam ter zaživeti radostno. Vedeževanje o ljubezni, zdravju, karieri, družini in drugem vas čaka na telefonski številki 040 466 491.



vedeževanje za ljubezen

Ugodno vedeževanje: ljubezen in druge teme


Vedeževanje za ljubezen seveda ni edina storitev, ki jo dobite. S kartami bomo razgrnili tudi odgovore na vprašanja glede kariere, financ, družine, velikih življenjskih odločitev … Lahko se mi oglasite tudi prek sms sporočila. Pošljite JASNOVID na 3040 in vedeževanje (ljubezen, služba in ostalo) dobite enostavno in hitro. Za poglobljene odgovore pa seveda pokličite. Zakupite lahko 10, 20, 30 ali 60 minut pogovora, ki vam bo razkril vašo usodo. Včasih je dovolj, da na težavo le pogledamo z drugega zornega kota, a sami tega nismo vedno sposobni. Vedeževanje za ljubezen in druge teme vam bo pomagalo ugledati pravo pot in se soočiti s težavami.

1 komentar:

  1. Pozdravljeni vsi, res je uspelo in ponosen sem, da tudi jaz pričam. Moj mož me je zapustil za drugo dekle. Počutil sem se zelo slabo, vendar sem pričakoval, da se bo vrnil k meni. Nekega dne sem videl sporočilo o tem, kako je ženska spoznala svojega moža, in sem se odločil, da poskusim tega preroka, ki ji je pomagal, ker je moje razmerje propadlo. Čeprav nikoli nisem verjel v duhovno delo. Nevoljno sem se potrudil, ker sem bil obupan, toda na moje veliko presenečenje mi je ta prerok pomagal in moje razmerje je zdaj popolno, ker mi je pomagalo, da sem se z možem obnašala kot kraljica, čeprav mi je povedal, da me več ne ljubi. No, ne morem veliko povedati, toda če imate težave z vašim odnosom, je e-poštni naslov (palaceofsolutions@gmail.Com). Vaš partner bo zagotovo prišel k vam .. Ali pa se obrnite na njegov whatsapp @ +2348122910573

    OdgovoriIzbriši